
روزانه در معرض تبلیغات بسیار زیادی از جمله تبلیغات تلویزیون، رادیو، تابلوهای فروشگاه، استندها، بنرهای مختلف، تبلیغات روزنامه ها و مجلات، بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات پر زرق و برق سایت ها ، تبلیغات متنوع موبایلی و … قرار می گیریم و چالشی که امروزه در دنیای تبلیغات وجود دارد، بحث اقتصاد توجه است. این مفهوم بدین معناست که بتوانیم در دنیای تبلیغات متنوع و مختلف بیشترین توجه مخاطبان را به سمت تبلیغات خود سوق دهیم. تبلیغات با سه هدف یادآوری کننده، اطلاع رسان و متقاعد کننده ارائه می شوند. موضوع مهمی که در این بین بسیار حائز اهمیت خواهد شد اثربخشی تبلیغات است. گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ مفتخر است در قالب خدمات مشاور ه ای به موسسات و نهادهای فرهنگی، اثربخشی تبلیغات گسترده انیمیشن فیلشاه در سطجدیدترین و علمی ترین مدل های روز دنیا در زمینه تبلیغات مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد. ح کشور را با
همچنین در فاز دوم تحقیق نیز به بررسی میزان رضایت مخاطبان فیلشاه پرداخته شد و نتایج بسیار جالب و کاربردی از مخاطبان این انیمیشن زیبای تولید داخل به مدیران و مسئولین فیلشاه ارائه شد.
شما نیز می توانید جهت مشاوره و مدیریت موسسه فرهنگی خود به متخصصان با تجربه گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ به آدرس تهران- بلوار کشاورز. بین کارگر و جمال زاده پلاک 115 طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02166948416 تماس حاصل فرمایید.