چاپ دوم کتاب بازارسازی فرهنگی

چاپ دوم کتاب بازارسازی فرهنگی

کتاب بازارسازی فرهنگی به سرعت به چاپ دوم رسید!

کتاب حاضر حاصل پژوهش گسترده تیم 20 نفری از محققان حوزه اقتصاد فرهنگ بوده؛ که با مدیریت و سرپرستی دکتر محمدمهدی ایزخواه انجام گرفته است. این پژوهش که حاصل پروژه مطالعاتی در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بوده بر آن است که از دیدگاه بازاریابی به بازارسازی فرهنگی بنگرد؛ و در بخش های مختلف، ابعادی از آن را روشن کند و به نظر می رسد که اولین پژوهش جامع در حوزه محصولات انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت محور است. امید است نظرات علاقمندان و تلاش های دیگر پژوهشگران، این مبحث را در ادبیات فرهنگی و اقتصادی کشورمان غنا بخشد.

 

 

 

 

محصول جدید گروه اقتصاد فرهنگ
گردشگری چه مزایای اقتصادی دارد؟

گردشگری به جز دوره‌هایی خاص، همواره بازاری رو به رشد و پول‌ساز بوده که مزایا و منفعت‌های زیادی برای کشورها...

چهارمین نشست کافه اقتصاد محتوا

کافه اقتصاد محتوا و استارتاپ 💫 گزارش چهارمین دورهمی کافه محتوا: 🖊در ابتدای چهارمین جلسه از سلسله دورهمی های کافه...

سومین نشست کافه اقتصاد محتوا

سومین نشست کافه اقتصاد محتوا و استارتاپ با موضوع "صنعت مرچندایزینگ یا تجاری سازی محصولات کاراکتر محور " برگزار شد....