
کتاب بازارسازی فرهنگی به سرعت به چاپ دوم رسید!
کتاب حاضر حاصل پژوهش گسترده تیم 20 نفری از محققان حوزه اقتصاد فرهنگ بوده؛ که با مدیریت و سرپرستی دکتر محمدمهدی ایزخواه انجام گرفته است. این پژوهش که حاصل پروژه مطالعاتی در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بوده بر آن است که از دیدگاه بازاریابی به بازارسازی فرهنگی بنگرد؛ و در بخش های مختلف، ابعادی از آن را روشن کند و به نظر می رسد که اولین پژوهش جامع در حوزه محصولات انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت محور است. امید است نظرات علاقمندان و تلاش های دیگر پژوهشگران، این مبحث را در ادبیات فرهنگی و اقتصادی کشورمان غنا بخشد.